piątek, 26 grudnia 2014

I Miejsce "Makijaż Sylwestrowy 2014" no proszzz :)


Jest nam niezmiernie miło, co tu dużo gadać :)
Makijaż powstał w dość nietypowych okolicznościach. 
Otaczająca nas aura nie tyle sylwestrowa, co ślubna bo miejscem naszych poczynań było Studio Promariage Moda Ślubna i Wizytowa mieszczące się w Hotelu Grand **** w Kielcach nadała niesamowitej wręcz otoczki.
Mistrzyni pędzla, pudrów, cieni, tuszy etc. Anna Mucha - właścicielka StudiaWizażu  
cudotwórczyni w tym zakresie, standardowo udowodniła co potrafi.
Szczególne podziękowania dla modelki Oli Fury za poświęcony czas i cierpliwość - głównie do mnie :) oraz Marysi Wawrzykowskiej, która swoją urodą i zaangażowaniem pomogła nam podczas makijaży ślubnych  - jesteście wielkie :)
Oprawą fotograficzną tego wydarzenia, oraz sprawcą zamieszań wszelkich zostałem ja ( Piotr Chyb ) - miło mi po dziś dzień choć malować się nie muszę ;)

Poniżej można zobaczyć nas w szybkim making of'ie.




ZAPRASZAM W MOJE SKROMNE PROGI
Dokładnie w tym miejscu można zobaczyć efekt finalny
© www.adversfoto.eu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz